Jumaat, 20 Jun 2014

Salam...Semenjak mengalami pelbagai penyakit pergerakan untuk membuat kraf ni agak terhad..ini pun mengambil masa untuk menyiapkan demi rasa cinta tehadap kraf felt.







Sabtu, 6 April 2013

SALAM..DH BERHABUK BLOG KITER NI..LAMA X UPDATEKAN..KESIBUKAN MENGURUSKN ANAK DAN TAHAP KESIHATAN YG X ELOK MYEBABKAN SEMUA TERGENDALA...KINI BARU MEMBUAT KRAF SEMULA,ITUPUN X BANYAK LAGI..CUMA AMBIL ORDER DARI BUDAK SEKOLAH DULU...

Selasa, 29 Mei 2012

KOTAK TISU


Kotak tisu oh kotak tisu.....
PANDANGAN DEPAN

PANDANGAN BELAKANG
K

Selasa, 15 Mei 2012

Brooch ini dibuat malam tadi..sedang membelek belek barang kraf..aku tengok bunga2 ni byk lagi..so,tu yg aku cantumkan kecik n besar utk dijadikan brooch....





rindu bertandang lagi

salam semua..lama bebenor kita x menulis kat blog ini..penat dan sibuk dgn tugas seharian hingga x sempat nk mengupdate cerita..sempena hari guru ini..sy nk ucapkn kpd semua guru di Malaysia..SELAMAT HARI GURU...untuk anda terimalah hadiah dari saya..



Ahad, 20 November 2011

Anakku cemerlang dalam UPSR

Saat yang amat beerti dan bagai bermimpi apabila anakku mendapat 5Adalam peperiksaan UPSR 2011.Bagai dirasuk aku meraung sekuatnya saat guru mengumumkan keputusan anak sulungku..Apa taknya saat peperiksaan hampir tiba beliau telah di uji dengan pelbagai dugaan serta fitnah hingga hampir hampir saja beliau tak nak ke sekolah.Namun berkat kecekalan serta nasihat yang diberi keluarga,guru serta sahabat karib,beliau kembali bangun..Walau pada peperiksaan percubaan dia hanya mendapat 2A3B,tapi pada peperiksaan sebenar dia membuktikan kebolehan beliau sehingga guru guru juga tidak menjangkakan akan mendapat keputusan yang cemerlang itu..
Nama:
Email:
No Tel:
Alamat Alamat:
Item:

This contact form was created by Freedback.